Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello reader! Welcome to my blog :)


ChitChat Here!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Schaqela
Others: ?


My sweetheart!


Boredddddd

Assalamualaikummm :D hyee hyee and hyeee hahaha *lol asal aku happy sangat :3 padahal tengah bored gilaa hermm :( anybody can help me maybe :') lol hermmm kekadang aku rasa Fizi dh macam ta perluken aku jee :/ *haaa dh mula dahhh dia punya drama codiihh eyhh tu . I realy-2 miss him so much :( kenapa time-2 macam ni la line dekat kmpung teruk hermmm smpai nak otp pon ta blehh dh la lama lagi aku nak balik kmpung hermm kalau aku balik kmpung pon just boleh jauh-2 je kalau dekat-2 pon 10 minit je coz takut papa nampak :3 lol haha hermmm btw sumpah aku bersyukur sebab ade mommy yang sporthing and boleh terima dengan sesiapa pon aku berkawan :) alhamdulillah mommy aku ta macam mommy-3 yang ada dalam novel haha yang nak seseorang yang kaya je :3 haha itu la aku terlebih sngat baca novel :3 hermmm btw i'm bored right noww !! nak skype pon tade orang sbb friend dekat dalam contac skype aku semua budak luar negara :3 kalau malam ramai la ajak skype hermmm bosannyeee btw nak bagi tahu tu je hahaha kbyeee Assalamualaikum :) kalau ade ape-2 cadangan just tinggalken comment anda di tepi ni k loveyouu byee assalamualaikum :D